Následníci

Originálna rifľová bunda

Ahojte!

     Tentokrát som si pripravila niečo pre kreatívnejších čitateľov môjho blogu. Z predošlého príspevku iste viete, že som bola na predĺženom víkende v Benátkach. Na túto príležitosť som si chcela obliecť niečo výnimočné čo zaujme, a čo nebude mať každý druhý turista...
     Už som si nevedela rady, keď moja mamina prišla so zaujímavým nápadom. Trochu originálne vyzdobiť starú, nepoužívanú rifľovú bundu. Zo začiatku som si príliš nebola istá, či to zvládneme (presnejšie ja, pretože ledva odstrihnem kus látky, aby som si pri tom vážne nepoškodila moje prsty👀), ale nakoniec sa všetko podarilo, myslím, že viac ako dobre. Veď posúďte sami. :)

     Teraz už k samotnej bunde. Doma sme takú nemali a dať minimálne 40€ za bundu, ktorú možno úplne pokazíte, je trochu veľa. Takže sme skočili do sekáča a zohnali naozaj pekný kúsok za dobrú cenu. Potom sme kúpili stužky v galantérii a mohli sme začať. Postup je vlastne dosť jednoduchý.
1.       Priložíte si stužky na miesta, kde ich chcete mať.
2.       Prišijete ich tam.
3.     A vlastne spravíte na tej bunde hocičo, čo vás napadne. My sme ešte odstrihli a jemne rozstrapkali rukávy. Veď fantázii sa medze nekladú.
     Hovorila som, že je to naozaj ľahké, ale pri tom zaujímavé a môžete si byť istí, že nikto takú bundu ako vy mať nebude.👌
       Potom mi dajte vedieť, či ste sa odhodlali to skúsiť a ako to dopadlo.💟

                                                                    
                                                                                                                💘 XOXO Vicki










Tričko: H&M, Rifle: New Yorker, Bunda: Second hand + vlastné dotvorenie, Topánky: Cropp Town