Následníci

Kúsok,ktorý zaujme

Ahojte!

     Kúsok, ktorý je originálny, možno až trochu extravagantný a zaujímavý sa (minimálne u nás v Nitre) dosť ťažko hľadá. Málokrát sa mi stane, že nájdem v našich nákupných centrách vec, ktorá aspoň trochu vybočuje zo stereotypu. Stereotypu, ktorému každý z nás občas podľahne. 
    "Veď načo budem experimentovať, keď mám osvedčené kombinácie, ktoré sa mi celkom páčia?" Túto otázku už nikdy nevyslovte. Veď aký by bol svet nudný, keby sme nosili stále tie isté kúsky, na ktoré sme zvyknutí? Skúste si raz, len tak zo srandy, kúpiť kúsok, ktorý má farbu, ktorú ste doteraz nenosili a možno budete prekvapení ako krásne v nej vyzeráte. 
     No, ale aby som sa vrátila späť k téme. Obchody v Nitre síce nemajú bohvieaký sortiment, ale prednedávnom sa mi podarilo v Takku uloviť tašku, do ktorej som sa zamilovala na prvý pohľad. Kamaráti, ktorí boli pri kúpe so mnou, si neboli úplne istí správnosťou môjho rozhodnutia, ale v tej chvíli mi to bolo naozaj jedno. 
     Táto taška je extravagantný kúsok, ktorý sa síce nekombinuje najľahšie, ale výsledok vždy stojí za to. Pre tentokrát som ju zladila takto, ale kombinácií je strašne veľa. Treba ich len objaviť.



     Podobné kúsky ako je tento kombinujte už len s jednoduchými vecami. Dôležité je to neprehnať. 
     
     Dajte mi vedieť aký najextravagantnejší kúsok máte v šatníku vy a či vôbec niekedy uzrel svetlo sveta. Budem sa na vás tešiť pri ďalšom príspevku.

                                                                                                               💛 XOXO Vicki










       Sveter: F&F, Sukňa: Reserved, Taška: Takko, Tenisky: Adidas, Šiltovka: Exisport